Nowy katalog JULA wiosna-lato 2016 w wersji elektronicznej
Liczący aż 928 stron katalog z informacjami o produktach JULA będziesz mieć teraz zawsze pod ręką, w Twoim smartfonie, tablecie czy komputerze. Wiosenno-letnie wydanie zawiera opisy aż 14.000 produktów, w tym ponad 1.000 nowości. To już 9 edycja polskiej wersji katalogu JULA, i tak jak poprzednie, atrakcyjna i zaskakująca szeroką gamą produktów.
2016-03-21, 14:10

W nowym katalogu dostępnym on-line i do ściągnięcia w formie PDF Klienci znajdą nie tylko niezawodne produkty marek własnych JULA czy produkty ze stałej oferty multimarketu, ale także wiele nowości. Jedną z nich jest  prawdziwy hit tego sezonu Meec Multiseries, nowa linia narzędzi akumulatorowych zasilanych jednym akumulatorem, który wystarcza do obsługi wielu urządzeń o dużej mocy. Meec Multiseries, obejmuje szeroki asortyment ręcznych narzędzi elektrycznych do prac remontowych i ogrodowych. 

Odświeżony asortyment wędkarski, nowe ciekawe wzory t-shirtów damskich i męskich, szwedzkie płytki tarasowe z sosny norlandzkiej, nowa linia myjek ciśnieniowych Karcher i niepowtarzalna oferta materiałów oraz akcesoriów biurowych - to tylko niektóre z nowości, które znalazły się w wiosenno-letnim katalogu JULA. Podobnie jak w sklepie Klienci znajdą w nim bardzo zróżnicowany asortyment: narzędzia do remontu domu, ogrodu czy garażu, sprzęt sportowy, produkty biurowe, AGD a także akcesoria motoryzacyjne. W JULA „coś” dla siebie odnajdą na pewno wielbiciele gotowania, żeglarstwa, jazdy na rowerze, myśliwi, wędkarze, ogrodnicy czy pasjonaci motoryzacji. Warto podkreślić, że sieć w swojej ofercie posiada wiele silnych marek własnych - niedostępnych w innych sklepach, a odznaczających się wysoką jakością, dlatego tym bardziej warto odwiedzić JULA.

 

Dwa razy do roku, wraz z naszymi Klientami niecierpliwie czekamy na ukazanie się nowego katalogu. To dla nas bardzo ważny i szczególny moment; w jednym miejscu możemy zaprezentować wszystkie nasze produkty wraz z ich szczegółowym opisem a także pochwalić się wprowadzanymi nowościami, które mają na celu ułatwianie naszego codziennego życia. - mówi Tomasz Wienke dyrektor zarządzający JULA Poland.

Aby ułatwić oglądanie i szukanie konkretnych produktów, katalog, podobnie jak oferta w samym sklepie, podzielony został na 8 części tematycznych: Narzędzia i maszyny, Artykuły budowlane i farby, Elektryka i oświetlenie, Odzież artykuły BHP, Ogród, Wypoczynek, Artykuły motoryzacyjne oraz AGD i RTV. Tak szeroki asortyment nie pozostawia wątpliwości, że na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Katalog do obejrzenia i ściągnięcia na http://user-1lt2mjt.cld.bz/Wiosna-i-Lato-20161

***

Jula to szwedzka sieć multimarketów, która rozpoczęła działalność w Polsce w 2011 roku. Siedziba główna i magazyn centralny znajdują się w szwedzkim mieście Skara. Szwedzkie multimarkety Jula oferują szeroką i zróżnicowaną gamę produktów do domu, ogrodu, remontu i wypoczynku w przystępnych cenach. Klienci znajdą tu: narzędzia i maszyny, artykuły ogrodowe, budowlane i farby, artykuły elektryczne i oświetleniowe, odzież i artykuły BHP, akcesoria motoryzacyjne oraz sprzęt AGD. Jula zatrudnia około 2900 osób i posiada łącznie 84 multimarkety: 52 w Szwecji, 26 w Norwegii i 12 w Polsce

Dodatkowe informacje: Anna Dylińska PR Manager, anna.dylinska@inmedia.net.pl, tel. 601258717

KONTAKT / AUTOR
Anna Dylińska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.